niedziela, 13 grudnia 2020

Trzecia Niedziela Adwentowa i Rocznica Stanu Wojennego



 Do świąt zostało tylko 12 dni. Jakie będą? Całkiem inne niż dotychczasowe. Pandemia pokrzyżowała mi wszystkie plany, i zamiast świętowac w tym roku z rodziną w Niemczech zostaję w Holandii, i spędzę je wraz z synem i przyszłą synową. Mieliśmy wszyscy jechać do Niemiec, chcialam, aby moja rodzina poznała moją synowa, która spodziewa się dziecka, czyli mojego pierwszego wnuka lub wnuczkę (na razie jest to słodka tajemnica :)) Niech będą te świeta gdzie chcą, byle wszyscy bylismy zdrowi, bo to jest teraz najważniejsze. Moja siostra Sywia jak co roku jest kreatywna ze swoimi ręcznie malowanymi kartkami. To zdjecie powyżej jest jej inspiracją jednej współczesnej kolędy. No ma ten dryg co by nie mówić! Za chwilkę o 19.30 zapalę w oknie światełko pamieci ofiar stanu wojennego, który pamietam jakby to było wczoraj. A wszystko przez to, że zamiast Teleranka pojawił się okularnik!!

:)

Brak komentarzy: